باگ های فری فایر

باگ های باور نکردنی فری فایر 2023

Bugs of free fire تا کنون توسط اکثر بازی کنان به عنوان یک ویژگی در نظر گرفته شده است . زیرا تعداد این باگ ها بسیار زیاد است و GARENA نمی تواند آن ها را برطرف کند . در حالی که Free fire یکی از محبوب ترین عناوین بتل رویال است اما با این حال اشکالات زیادی در آن وجود دارد . اگر بازی کنان حرفه ای و زیرک باشند به راحتی می توانند از این باگ ها و اشکالات برای برد خود استفاده کنند که ما در این مقاله قصد داریم ترفند ها و آموزش باگ های برتر فری فایر را به شما یاد بدهیم تا با کمک آن ها شما به برد در بازی نزدیک تر شوید . اگر نیاز به جم دارید به صفحه خرید الماس فری فایر مراجعه کنید .

اگر چه هر بتل رویال دارای انواع مختلفی از اشکالات است اما برخی از این اشکالات لذت بخش و سرگرم کننده ی بی ضرر و برخی از آن ها آزار دهنده هستند .  اما برخی دیگر از آن ها فوق العاده OP هستند و می توانند به راحتی و بدون عواقب بازی پر هیجانی را برای شما به ارمغان بیاورند و شما را برنده ی بازی کنند . پس بیایید همراه با هم چگونگی استفاده از این باگ ها را بررسی کنیم .

خطای اتمام زمان سرور

این اشکال عمدتا در سرور IND رخ می دهد . مناطق اصلی این اشکال بنگلادش و نپال هستند . اما چرا این اتفاق می افتد ؟ پاسخ این است به دلیل این که این دو کشور سرور اختصاصی ندارند و با سرور IND ترکیب شده اند . بنابراین بازی کنان نپال و بنگلادش با مشکل پینگ مواجه هستند و به راحتی نمی توانند بدون اشکال بازی خود را انجام دهند .

راه حل این باگ

این مشکل قابل رفع شدن است و بازی کنانی که برای مدت طولانی مانند یک یا دو هفته از این باگ و اشکال رنج می برند می توانند حالت هواپیمای گوشی خود را روشن و خاموش کنند . با انجام این کار می توانند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کرده و این بهترین پینگ و حل مشکل برای این دو کشور و برای کسانی است که از VPN استفاده می کنند .

مشکل پخش آنلاین و آفلاین

مشکل پخش آنلاین و آفلاین

امروزه در بازی فری فایر یک مشکل دیگر وجود دارد و آن باگ این است که در آن بازی کنان آنلاین به صورت آفلاین در گروه نمایش داده می شوند و پخش کننده ی آفلاین به صورت آنلاین نشان داده می شود . این مشکل هم بسیار آزار دهنده است و برای بازی کنان ایجاد مشکل بزرگی می کند . زیرا کاربران باید در حین بازی با دوست خود تماس بگیرند و با هم صحبت کنند . این مشکل به دلیل افزایش بار سرور رخ می دهد و اما پس از 2 یا 3 روز برطرف می شود و این طور نیست که کاربر / بازی کنان نتوانند تنظیمات سرور را تغییر دهند .

بار گذاری مجدد اشکال

این یکی از اشکالات و نقص هایی است که بسیار پرهیجان و سر گرم کننده است . سوال اینجاست که در این اشکال چه اتفاقی می افتد ؟ پاسخ این است که در این نقص زمانی که بازی کنان تفنگ خود را دوباره بار گیری می کنند یا از مهمات دارویی استفاده می کنند ، تعداد دارو ها خیلی سریع کاهش می یابد . در واقع نوعی نقص افزایش سرعت زمان را برای تمام شدن مهمات شما در واقع ایجاد می کند که این یک اشکال در بازی است و پس از چند ثانیه مهمات یا داروی باقی مانده آن ها صفر می شود .

بازی کنان زیادی از این اشکال در بازی رنج می برند و این باگ باعث شده تا کاربران به اشتباه افتاده و به درستی ندانند که چه موقع مهمات آن ها رو به اتمام است و چه زمانی باید نسبت به بار گیری مجدد اسلحه ی خود را اقدام کنند . همچنین این نقص باعث می شود تا بازی کنان تمرکز خود را از دست بدهند .

راه حل باگ بارگذاری مجدد

اما راه حل این باگ بسیار ساده و آسان است و بازی کنان باید در ابتدا گزینه ی تنظیمات را در دستگاه خود باز کنند و بخش برنامه ها را پیدا کنند و سپس کاربران باید گارنا فری فایر را پیدا کنند . پس داده های شفاف و توقف نیرو را انتخاب کنند . این تنظیمات ، بازی را بازنشانی می کند و به بازی اجازه می دهد از هر فایل ، باگ و سایر فایل های خرابی که در آن وجود دارد به طور کامل باز یابی شود . همچنین این اقدامات کمک خواهد کرد که بازی را بازی کنان روانتر شروع کرده و در بازی دچار مشکل نشوند و در واقع از بقیه ی بازی کنان دنبال نمانند .

اشکال باز پرداخت

باگ باز پرداخت زمانی اتفاق می افتد که کاربران یک سیاست باز پرداخت را در بازی خود اعمال می کنند تا کل مبلغ را پس بگیرند . در مواقعی هم این کار به طور خودکار برای بازی کنان اتفاق می افتد . و الماس ( ارز درون بازی ) به منفی می رسد . اما بعد از مدتی درست می شود ولی اگر برای مدت زمان طولانی تر این اشکال باقی بماند و کاربر برای خنثی کردن عدد منفی الماس خود اقدامی نکند و خرید جم را انتخاب نکند حسابش در بازی برای همیشه مسدود خواهد شد  .

اشکال Invisible bug in Kill secured

باگ نامرئی شدن

اگر در حالت Kill secured کشته شوید ، بدون این که بدانید چرا مرده اید ؟ این احتمال وجود دارد که توسط بازی کنانی کشته شده باشید که از این باگ استفاده کرده اند . این باگ در واقع مدتی در فری فایر است و به دلایلی هنوز هم برطرف نشده است . نه تنها در حالت Kill secured بلکه می شود در چندین حالت دیگر نیز مانند Rampage 2.0 هم استفاده شود اما سخت تر خواهد بود . با این باگ تا آخر بازی نامرئی خواهید شد و دشمنان نمی توانند شما را ببینند .

نحوه ی عملکرد باگ Kill secured

قبل از شروع مسابقه مقداری زمان را برای انتخاب کیت تجهیزات خود خواهید داشت . همچنین یک دیوار قرمز رنگ وجود دارد که در این مدت از بیرون رفتن شما جلوگیری می کند . شما باید درست قبل از ناپدید شدن این دیوار قرمز برای نامرئی شدن خودتان را بکشید . برای انجام این باگ البته باید یک مجموعه ی تجهیزات با نارنجک یا مین را انتخاب کنید . سپس به سرعت آن ها را در زیر پای خود انداخته تا خود را از بین ببرید .

اگر موفق شوید درست این کار را انجام دهید دیگر شخصیت خود را روی صفحه نمی بینید . اما این به این معنا نیست که شما مرده اید و همچنان می توانید موی متقاطع را ببینید . همچنین به بازی خود با یک ویژگی منحصر به فرد یعنی همان نامرئی بودن به بازی خود ادامه دهید . شما هنوز هم می توانید در اطراف خود حرکت کنید و مانند همیشه به بازی کنان دیگر تیر اندازی و شلیک کنید با این تفاوت که دیگر آن ها شما را نخواهند دید .

اشکال نامرئی در حالت Battle Royale در باگ های فری فایر

اشکال نامرئی شدن در بتل رویال

شما همچنین می توانید در حالت Battle Royale فری فایر نیز نامرئی شوید اما نمی توانید از همان ترفند های فوق استفاده کنید . زیرا زمان انتخاب تجهیزات در این حالت وجود ندارد . در حالی که شخصیت شما با این ترفند هنوز روی صفحه ی نمایش قابل مشاهده است . اما سایر بازی کنان نمی توانند شما را ببینند و نمی توانند بفهمند که شما همچنان در بازی هستید و به کار خود ادامه می دهید .

این به این معنی است که شما هنوز هم می توانید به بازی خود ادامه داده و تقریبا همه ی اقدامات به جز اندکی را مانند قبل و به طور معمولی انجام دهید . از جمله تیر اندازی با بازی کنان دیگر اما دیگر نمی توانید در این حالت چیزی را غارت کنید .

نحوه ی اجرای باگ نامرئی فری فایر

  • از آن جایی که بعد از استفاده از این باگ نمی توانید غارت کنید ، ابتدا سلاح و مهمات زیادی را غارت کنید .
  • به Zip line در Bimasakti Strip بروید و سپس اتصال اینترنت تلفن خود را خاموش کنید .
  • اکنون تا جایی که می توانید سریع به Launchpad در Khatulistiwa بدوید ( می توانید از Surf board استفاده کنید )
  • همان طور که به سمت سقفی که دارای لانچ پداست ، می پرید به سرعت اتصال اینترنت تلفن خود را روشن کنید .
  • اکنون بالای Lanchpad بایستید و شروع به ارسال هرزنامه به دکمه ی Use کنید ، تا زمانی که نماد Wifi در بالای صفحه ی نمایش شما دیگر قرمز نباشد .
  • اکنون بایدبه Zip line درBimasakti strip برگردید .
  • برای این که بفهمید نامرئی هستید یا نه از Zip line برای رسیدن به انتهای دیگر استفاده کنید . اگر نمی توانید حرکت کنید اکنون نامرئه هستید . به جای آن می توانید از تخته ی موج سواری خود برای حرکت استفاده کنید.
  • اکنون فقط می توانید با استفاده از تخته ی موج سواری خود حرکت کنید و با دیدن بازی کنان دیگر برای تیر اندازی توقف کنید .

ماشین را در زیر آب اجرا کنید

اجرای ماشین در زیر اب

این باگ به طور کامل برنده شدن در بازی را برای شما به ارمغان نمی آورد . اما می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید باشد و انجام این باگ بسیار سر گرم کننده و پر از لذت است . این ترفند بسیار ساده است و فقط باید به بالای تپه ای در نزدیکی رود خانه بروید و سپس با سرعت کامل و با تمام قدرت از تپه به سمت رودخانه و به سمت پایین بروید . به این ترتیب شما می توانید به راحتی و بدون استفاده از پل از رودخانه عبور کنید .

راه حل هایی برای جلوگیری از هر گونه اشکال در فری فایر

برای ایمنی در برابر هر گونه اشکال یا اشکالات فوق در فری فایر بازی کنان باید سعی کنند برنامه را با ویژگی درون بازی پاک کنند . برای پاک کردن حافظه ی نهان ، بازی کنان فقط می توانند بازی را حذف نصب کنند و هر فایلی را پاک کنند . این یک بازی تازه راه اندازی شده با احتمال باگ کمتری خواهد بود . این باگ ها می توانند در مواقعی بسیار آزار دهنده باشند ، به خصوص زمانی که به طور گسترده در حال بازی هستید .

با این حال این باگ ها خطرناک نیستند و به راحتی قابل حل شدن هستند . نمونه های دیگری مانند دراز نشست ، عکس های سر و موارد دیگری که می توان آن ها را به راحتی برطرف نمود . پس اجازه ندهید تا اشکالات مانع بازی شما شوند .

استفاده ی صحیح از باگ ها

باگ های فری فایر

در حالی که این اشکالات از نظر فنی گارنا نادرست هستند اما شما این شانس را دارید که در free fire برنده شوید . با این حال کمتر از استفاده از نرم افزار تقلب از استفاده از باگ های free fire محروم می شوید . زیرا گارنا نمی تواند آن ها را شناسایی کند . به خصوص باگ های جدید فری فایر . همچنین جریمه ای برای استفاده از باگ های فری فایر وجود ندارد .

در حالی که باگ ها می توانند به راحتی و بدون عواقب بازی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند ، اما استفاده ی بیش از حد از آن ها نیز باعث می شود که بازی برای شما و سایر بازی کنان کمتر سرگرم کننده باشد . به هر حال دلیل اعتیاد آور بودن فری فایر ، سخت بودن آن است . اگر در مورد هر یک از باگ ها دچار مشکل شدید به سایت مراجعه نمایید .

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
×

پشتیبانی سایت کافه گیم در واتس اپ

× پشتیبانی