بردن سکه ساکر استارز با بازی حرفه ای

نکات حرفه ای برنده شدن سکه ساکر استارز

کسب سکه ساکر استارز با بازی کردن

برای این که بتوانید با بازی کردن سکه ساکر استارز به دست بیاورید و مجبور به خرید سکه ساکر استارز نباشید باید حرفه ای بازی کردن را یاد بگیرید . تنها راه به دست آوردن سکه ساکر استارز بدون خرید کردن ، بردن از دیگران است . اما برنده شدن در برابر سایر بازیکنان کار ساده ای نیست . تمام کسانی که با سکه های زیاد بازی می کنند سالیان زیادی در ساکر استارز تجربه کسب کردن و پیروزی های بسیار دارند . در ساکر استارز تجربه بسیار در بازی تاثیر خواهد داشت . برای پیروز شدن در برابر پلیر هایی که تجربه بیشتری از شما دارند باید حرفه ای بازی کردن را یاد بگیرید .

چگونه در ساکر استارز حرفه ای شویم ؟

اگر میخواهید در ساکر استارز حرفه ای شوید و سکه ساکر استارز به دست اورید یک راه دارید و آن کسب تجربه است . مهمترین چیزی که باعث مهارت شما در ساکر استارز خواهد شد تجربه شما در بازی با بازیکنان دیگر است البته نه هر بازیکنی . اگر در زمین های مانند برزیل بازی کنید احتمال حرفه ای شدن شما بسیار کم است . اما اگر در هلند بازی کنید سریع تر به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد . علت آن این است که در بازی شما از حریفان قوی تر از خود بازی یاد خواهید گرفت . یاد می گیرید چطور ضربه بزنید یا چگونه مهره و ترکیب خوب انتخاب کنید . پس تا می توانید با حریفان قوی تر از خود بازی کنید مانند بازی در زمین هلند . برای برنده شدن و کسب سکه ساکر استارز باید نکاتی را در نظر بگیرید .

با حوصله بازی کنید

مهمترین چیزی که باعث می شود در بازی به برنده شدن و در نتیجه کسب سکه ساکر استار نزدیک شوید ، صبر و حوصله تان در بازی است . وقتی برای سکه ساکر استارز زیادی بازی می کنید احتمال طولانی شدن یک بازی زیاد است . قبل از بازی احتمال داشتن یک بازی طولانی را بدهید و شرایط مهیا داشته باشید . گاهی ممکن است بازی ها تا یک یا چند ساعت نیز به طول بینجامد . در یک بازی ساکر استارز بازیکنی که با حوصله و بدون عجله بازی می کند شانس پیروزی بسیار بیشتری نسبت به حریف دارد . اگر بخواهید عجله کرده و سریع تر به پیروزی برسید تنها چیزی نصیبتان خواهد شد یک شکست سریع است . پس هنگام بازی کردن راحت و با حوصله بازی کرده و از شوت های محکم و بی هدف و به اصطلاح زیر توپ کشیدن خودداری کنید .

با بهترین مهره و ترکیب خود بازی کنید

ترکیب و مهره ی خوب ساکر استارز

بعد از مهارت و حوصله یک بازیکن چیزی که باعث پیروزی خواهد شد مهره و ترکیب خوب است . این دو نقش مهمی در افزایش شانس پیروزی در بازی ایفا خواهند کرد . هم داشتن ترکیب و هم مهره ساکر استارز در بازی امری ضروری است .

انتخاب مهره مناسب

از آنجایی که اگر بازی را استارت کنید تا تمام نشود نمیتوانید مهره ساکر استارز خود را تعویض کنید . لازم است قبل از شروع یک بازی مهره خود را چک کنید و از بهترین مهره خود استفاده کنید . اگر مهره خوب ندارید ابتدا لازم است مهره قوی برای خود تهیه کنید . می توانید از قسمت مهره های ساکر استارز سایت ما دیدن کنید . اگر مهره خوبی دارید حتما آن را فول آپدیت کرده تا بتوانید از حداکثر قدرت آن مهره استفاده کنید . در آیتم force و aim یک مهره از تایم مهمتر هستند . در انتخاب بهترین مهره بیشتر به این دو آیتم دقت کنید و اگر از هک نشانه استفاده می کنید بهترین مهره برای شما مهره ای است که بیشترین فورس یا نیرو را دارد .

انتخاب ترکیب مناسب

ترکیب را می توان هنگام بازی نیز عوض کرد اما باید یک گل رد و بدل شود . بهتر است قبل از شروع بازی ترکیب خود را نیز چک کنید . از ترکیب های خوب در ساکر استارز استفاده کنید . ترکیب های قوی تر شانس گل زدن و گل نخوردن شما را زیاد می کنند پس برای حرفه ای شدن سعی کنید آنها را تهیه کنید . از انجایی که میتوانید در یک بازی با ترکیب های مختلفی بازی کنید . بهتر است با چند ترکیب ساکر استارز تمرین کرده و بازی بلد باشید . بهترین حالت استفاده از ترکیب ها تعویض مداوم ترکیب هاست تا حریف را گیج کنید .

در صورتی که مهره و ترکیب قوی ندارید می توانید اکانت خوب نیز برای خود خریداری کنید . برای دیدن بهترین اکانت های ساکر استارز کلیک کنید

از هک نشانه استفاده کنید

هک ایم یا نشانه ساکر

 

سعی کنید تا می توانید از هک نشانه استفاده کنید . نشانه مهره بی نهایت شده و از دور بسیار دقیق می توانید به توپ ضربه بزنید . هک ایم در صد برد شما را بسیار افزایش خوهد داد . برای استفاده از هک ایم باید اکانت مینی کلیپ داشته باشید . هر بازیکن حرفه ای ساکر استارز حداقل یک اکانت مینی کلیپ قوی را دارد .

اینترنت خوب داشته باشید

اینترنتی که قطع نشود در بازی های انلاین بسیار مهم است . اگر نمیخواهید هین بازی اینترنت شما قطع و وصل شده یا بدتر کلا قطع شود و بازنده شوید قبل از استارت بازی اینترنت خود را چک کنید . اگر شرایط خوب بود استارت کنید و اگر تردید داشتید هرگز بازی مهمی را استارت نکنید

وسط بازی چت نکنید

هنگام بازی کردن از چت کردن با حریف بپرهیزید . چت کردن باعث برهم زدن تمرکز شما خواهد شد برای حفظ تمرکز چت نکرده و چت حریف را هم ببندید . برای این کار می توانید از قسمت تنظیمات گزینه ignore chat را فعال کنید

بستن چت ساکر استارز

 

 

سکه ساکر استارز خود را چک کنید

بسیار مهم است که قبل از استارت بازی سکه ساکر استارز خود را بررسی کنید که مقدار لازم باشد . همیشه احتمال باخت در بازی وجود دارد و سکه ساکر استار شما باید به اندازه ای باشد که در صورت شکست صفر نشوید . به عنوان مثال اگر 5 میلیون سکه ساکر استارز در اکانت خود دارید به هیچ وجه وارد هلند نشوید . چرا که در صورت شکست باید از زمین های ساده تر شروع کنید که این یعنی برگشت به عقب . بهتر است برای استارت در هر بازی ای حداقل دوبرابر سکه ساکر استار مورد نیاز آن سکه داشته باشید . همچنین اگر زیر ده میلیون سکه ساکر استارز دارید هرگز در آل این بازی نکنید چرا که با یک شکست سکه شما صفر خواهد شد .

با دقت بازی کنید

هنگامی که با حریف خود بازی می کنید با دقت بازی کرده و به موارد زیر دقت کنید .

مهره را به اندازه بکشید

همانطور که می دانید برای ضربه زدن مهره را به عقب میکشید و رها می کنید . هرچه مهره را بیشتر به عقب بکشید با قدرت بیشتری به توپ ضربه خواهد زد . تا جایی که به حداکثر برسد . هنگامی که می خواهید ضربه بزنید مهره را فقط به اندازه ای که لازم دارید به عقب بکشید . اشتباهی که بسیاری از بازیکنان در بازی ساکر استارز انجام می دهند . اگر کم یا زیاد بکشید مهره جایی که در نظر دارید قرار نمی گیرد و با ضربه بعد حریف احتمال گل خوردن شما بسیار زیاد است . پس دقت کنید که تمام ضربات تان را لازم نیست با آخرین قدرت بزنید .

شروع اولیه را تمرین کنید

ضربه اول بعد از گل هر گل بسیار مهم است . اگر ضربه اول خوبی بزنید می توانید به راحتی به گل تبدیل کنید و برعکس اگر ظعیف شروع کنید ضربه برگشت را گل می خورید . با ترکیبایی که بازی می کنید با دوستان خود تمرین کنید و ضربه اول با ترکیب های مختلف حریف را تست کنید . بهترین شروع اول را انتخاب کرده و در بازی هایتان از آن استفاده کنید .

شروع اولیه بازی ساکر استارز

هیچوقت دروازه را باز نزارید

در بازی های خود سعی کنید تا میتوانید دروازه خود را بسته نگه دارید . اکثر بازیکنان دروازه شما را خراب میکنند تا بتوانند راحت با اولین موقعیت گل بزنند . شما باید دروازه خود را بسته نگه دارید تا به راحتی گل نخورید . شاید زمان زیادی لازم باشد صرف کنید تا دروازه خود را مهره ها پر کنید چون هر بار که پر کنید دوباره حریف مهره های شما را از دروازه خارج می کند . اما لازم است برای پیروز شدن و برنده شدن سکه ساکر استارز دوباره مهره هایتان را به دروازه برگردانید . البته لازم نیست کامل پر باشد همین که یکی دوتا مهره باشد کفایت می کند .

تاثیر خرید سکه ساکر استارز در حرفه ای شدن

اگر هنوز سطح شما به اندازه ای نشده که بتوانید با بردن سکه جمع کنید خرید سکه ساکر استارز را فراموش نکنید . برای حرفه ای شدن ابتدا لازم است که با حرفه ای ها بازی کنید تا بازی شما بهتر شود . خرید سکه ساکر از چند جهت به پیروزی شما کمک می کند .

سکه ساکر استارز مهارت بازی کردن را افزایش می دهد

همانطور که شد اولین اصل در حرفه ای بازی کردن تجربه بازی با دیگران است . هر چقدر با بازیکنان قوی تری بازی کنید بازی شما نیز به مرور بهتر خواهد شد . هر چقدر مقدار سکه ساکر استارز ورودی یک بازی بیشتر باشد قطعا حریف قوی تری خواهید داشت . پس برای بازی با پلیر های حرفه ای ساکر استار لازم است که در بازی های مثل فرانسه و به خصوص هلند بازی کنید . از شکست نترسید زیرا که تمام بازیکنان حرفه ای بار ها و بارها در این زمین ها شکست خورده تا مهارت خود را افزایش داده اند .

در رقابت های لیگ قرار می گیرید

با خرید سکه ساکر استار و بازی در هلند و فرانسه در لیگ ساکر استارز رتبه می گیرید . هرچه بیشتر در این زمین ها بازی کنید در لیگ جایگاه بهتری خواهید گرفت و در جمع بازیکنان حرفه ای قرار مییرید . این باعث میشود کم کم به  یک بازی کن حرفه ای تبدیل شده از رقابت در لیگ خود به رقابت در کشور نیز وارد شوید . از طرفی در لیگ هفتگی جوایز دلار ساکر استار نیز کسب می کنید که این باعث تقویت اکانت و در نتیجه شانس پیروزی بیشتر می شود . پس برای حرفه ای شدن لیگ را فراموش نکنید .

اکانت شما را تقویت می کند

گاهی برای اپدیت کردن مهره یا باز کردن ترکیب های بهتر به سکه ساکر استار نیاز پیدا می کنید . اما به دست اوردن سکه ساکر استار با بازی کردن سخت به دست می اید . یکی دیگر از مزایای خرید سکه ساکر استارز قوی تر شدن اکانت شماست . با فول کردن مهره خود با سکه ساکر استار و همچنین باز کردن ترکیب های بهتر برای اکانت خود درصد برد شما افزایش پیدا میکند . این باعث پیشرفت سریع تر و همچنین زودتر رسیدن به بازی در هلند و فرانسه می شود .

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

13 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • مهدی مرشدی
    17/01/1401 21:52

    ممنون بابت توضیحات کاملتون
    من مدت زیادی ساکر بازی میکنم و وقت زیادی هم برای بازی گذاشتم اما پیشرفتی نداشتم یکبار هم سکه ساکر استارز خرید کردم یه تغییری در بازیم داده شد اما خیلی نه راهنمایی کنید چیکار کنم بازیم بهتر بشه

    پاسخ
    • خواهش می کنم
      برای بهتر شدن بازی باید تعداد زیاد با حریف های قوی تر بازی کنید . همچنین ترکیب و مهره های ساکر استارز قوی به شما کمک خواهد کرد

      پاسخ
  • مطلب بسيار خوبي بود با سپاس از شما مي خواستم بپرسم كه من يكبار از شما سكه ساكر استارز خريده بودم و توي ليگم هم امتيازم بالا رفته بود اما دفعه دومي كه از شما سكه ساكر استار خريدم فقط سكه اضافه شده بود و توي ليگم امتيازي نگرفته بودم چطور بخريم كه توي ليگ هم امتيازمون بالا بره

    پاسخ
    • این شانسی است که امتیاز برایتان حساب شود یا نه اما اگر موجودی سکه اکانت شما زیاد باشد احتمال این که با خرید سکه ساکر توی لیگ امتیاز بگیرید زیاد است . همچنین می توانید از قسمت توتال لیگ نیز امتیاز برای حسابتان خرید کنید . در این صورت فقط امتیاز لیگ شما افزایش پیدا می کند

      پاسخ
  • mehdi abadi
    26/01/1401 13:26

    من تا زمین فرانسه خوب هستم اما برای امتیاز بیشتر می خواهم در هلند بازی کنم اما هربار که در هلند بازی میکنم میبازمو سکه ساکر استارز اکانتم صفر میشه چیکار کنم کمتر تو هلند ببازم راهنمایی کنید؟

    پاسخ
    • سبک بازی در زمین هلند ساکر استارز با زمین های دیگر متفاوت است . برای این که در هلند برد زیاد داشته باشید باید زیاد در آن بازی کنید تا قلق و اندازه دروازه به دستتان بیایید

      پاسخ
  • پلیر
    31/01/1401 05:34

    سلام دوتا سوال داشتم
    من اشتباهی که کردم اینکه با اکانت guest وارد شدم و طی دو سه روز خوب پیشرفت کردم، خواستم بدونم چجوری میشه اکانتمو تبدیل کنم؟ اکر با جیمیل لوگین کنم یه وقت همه زحماتم نپره؟
    مورد دوم این که هک aim چجوریه؟ میشه خود بازی رو دستکاری کرد یا باید مودشو نصب کرد (که خدایی ریسکه و نمیشه اعتماد کرد به جایی مگر اینکه شما مود مورد اعتمادی بشناسید)

    پاسخ
    • سلام
      آموزش تبدیل اکانت گست به جیمیل در سایت هست میتونید استفاده کنید . هک ایم هم باید مودشو نصب کنید و بله ریسک هست بهر حال

      پاسخ
  • سلام چگونه میتونم هک نشانه انجام بدم
    اکانتم با فیسبوک هستش

    پاسخ
    • سلام
      باید نسخه هک نشانه را دانلود کنید و بازی کنید و روی اکانت های مینی کلیپ فقط کار میکند

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید توضیحاتون مفید و تاثیرگذار بود
    دو سوال داشتم چطور باید اکانت مینی کلیپ ساخت و تو زمین دلوکس ارنا بازی کرد؟

    پاسخ
    • سلام ممنون
      اکانت مینی کلیپ در گذشته می شد ساخت الان دیگر امکانش نیست . یا به راحتی نمیشه . و زمین دلوکس آرنا نیز قبلا بود و دیگه دو ساله روی بازی نیومده

      پاسخ
  • امین
    11/12/1401 14:33

    دانلود ساکر استارد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
×

پشتیبانی سایت کافه گیم در واتس اپ

× پشتیبانی