آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

بازی کنانی که به تازگی free fire را شروع کرده اند ، ممکن است در بازی در برابر گیمرهایی که بسیار حرفه ای هستند احساس ترس و سردرگمی کنند . مهم است که باید ها و نباید های هر بازی را قبل از شروع بازی بدانید . بازیکن حرفه ای به بازی کنانی اطلاق می شود که برای مدت طولانی در حال انجام بازی هستند و تجربه ی زیادی در مورد بازی و نحوه ی انجام آن دارند . همه چیز در دست شماست .می توانید شما هم در بازی فری فایر به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید که می توانید بر بقیه ی بازی کنان در میدان نبرد تسلط داشته باشید . پس در این مقاله با ما همراه شوید تا آموزش حرفه ای شدن در فری فایر را با هم یاد بگیریم . به یاد داشته باشید هیچ بازیکنی بدون خرید جم فری فایر حرفه ای نخواهد شد .

باید برای حرفه ای شدن چیزهایی بدانید که ما به شما در این مقاله توضیح خواهیم داد . بازی آنلاین Garena free fire میلیون ها بازیکن فعال دارد . بنابراین رقابت بین بازی کنان برای حرفه ای شدن بسیار زیاد و بالا است . با توجه به در دسترس بودن اینترنت پر سرعت و دستگاه پیشرفته هر بازیکنی بهتر از دیگران عمل می کند . اما فقط اینترنت و دستگاه بهتر ، برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای آتش رایگان کافی نیست و نیاز به مهارت ها و تکنیک های زیادی دارد . با ما همراه شوید تا همه ی آن ها را به شما یاد دهیم .

آموزش حرفه ای شدن در فری فایر با رها شدن در مکان درست

هر چقدر هم که ساده و سرراست به نظر برسد اما برنامه ریزی از قبل برای پرش بسیار سودمند است . این عمل باعث صرفه جویی در زمان در اوایل بازی می شود . همچنین مشکل چرخش زود هنگام را از بین می برد . بسته به سبک بازی ، بازی کنان می توانند در برج ساعت یا پوچینوک فرود آمده و یا در مناطق کمتر شلوغ مانند گیپ تاون و هانگر فرود بیایند . شما باید همیشه در مناطقی با تمایل لوت زیاد فرود آیید .

به عنوان مثال : رصد خانه ، کار خانه و غیره . این مناطق قطره های داغ لوت زیادی به همراه دارند اما به شدت مورد مناقشه قرار می گیرند . همیشه خطر برخورد زود هنگام با حریفان در این مکان ها وجود دارد . پس مراقب باشید . در نتیجه شما باید به موقع از هواپیما فرود آیید تا زودتر به این مناطق دسترسی پیدا کنید .

آماده بودن برای مبارزه

آمادگی مبارزه

یک اشتباه رایج که بازی کنان غیر حرفه ای معمولا مرتکب می شوند ، فرار از دعوا با حریفان خود است . کسی در بازی باشید که مسئولیت را بر عهده می گیرد . زیرا نه تنها از نظر تاکتیکی بهتر است بلکه روشی سالم تر برای نزدیک شدن به برد در بازی است . اگر چه ممکن است در ابتدا فقط مبارزه کنید اما بعد ها با تجربه ی بیش تر ، ذهنی قوی تر و مهارت های رزمی خوبی خواهید داشت .

خون سرد بودن هنگام بازی

آیا می دانید یک بازیکن حرفه ای چه توانایی هایی دارد ؟ بازی کنان حرفه ای اعتماد به نفس بالایی دارند و از بدترین موقعیت ها نمی ترسند . بنابراین شما نیز باید همین کار را انجام دهید . اگر با یک فرد ماهر روبرو شدید ، نترسید یا اگر هم تیمی شما ضربه خورد در آن موقعیت وحشت نکنید . در عوض آرام باشید و برای آموزش ایمن برنامه ریزی کنید .

آموزش حرفه ای شدن در فری فایر با استفاده از هدفون

هنگام بازی حتما از هدفون استفاده کنید . می دانید استفاده از هدفون در بازی های آنلاین بسیار مفید است ؟ به طور مشابه هدفون در حین بازی فری فایر هم مورد نیاز است تا از خیلی مزایا بهره مند شوید . مثلا : هدفون به شما کمک می کند تا صدای پای قدم های دشمنان خود را ضبط کنید . همچنین می توانید مکان دشمنان خود را تشخیص دهید . علاوه بر این هدفون می تواند گیم پلی کلی شما را بهبود ببخشد .

دیوار گلو در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

دیوار درخشان یک آیتم مفید است زیرا با ساختن یک پوشش قوی شما را ایمن می کند . همچنین می تواند از شما در برابر آتش دشمن محافظت کند . به همین دلیل است که شما باید بیش تر و بیش تر از نارنجک استفاده کنید و دیوارهای غمگین و تیره را بردارید . شما باید حداقل 8 دیوار درخشان را در هر مسابقه ی کلاسیک یا رتبه بندی شده جمع آوری کنید . چیدن ، همه چیز نیست . همچنین باید نحوه ی استفاده ی صحیح از آن را بدانید و برای این کار باید بیش تر تمرین کنید .

دیوار گلو gloo wall نوعی دیوار موقت است که ایمنی شما را در برابر دشمن تضمین می کند . تا حدودی هم توانایی جلوگیری از آسیب ها را دارد . تکنیک های استفاده از گلو وال بسیار محبوب هستند و اکثر بازی کنان حرفه ای می دانند که چگونه با GLOO WALL بازی کنند . اگر بتوانید از گلو وال به درستی استفاده کنید بیش از 50% از حرفه ای بودن را در FREE FIRE پوشش خواهید داد .

روش استفاده از  GLOO WALL در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

گلو وال در فری فایر

  • دیوار گلو را به گونه ای نگه دارید که دکمه ی گلو با یک ضربه در دست شما باشد .
  • هنگامی که دشمن به شما حمله می کند با 2 کلیک ساده گلو وال خود را رها کنید .
  • یعنی ابتدا روی دکمه ی GLOO WALL و سپس دکمه ی FIRE را کلیک کنید .
  • همیشه باید سعی کنید دیوار گلو را با نشستن به گونه ای شلیک کنید که در جای مناسبی بیفتد .
  • اگر در حال اجرا هستید پس از این سیستم ( دکمه ی پرش + آتش + دکمه ی دیوار ) استفاده کنید تا متوقف نشوید . این عمل سرعت حرکت شما را بهبود می بخشد .
  • در صورت امکان از دکمه ی آتش سمت چپ برای دیوار GLOO استفاده کنید .

نشانه گرفتن سر

سیستم Free Fire Pro همیشه سعی می کند تا سر بازیکن حریف را هدف قرار دهید . زیرا ضربه ی سر ( هد ) بیش تر از ضربه زدن به بدن آسیب می رساند . بنابراین برای برنده شدن در مبارزات در نزدیک و دور با ضربات بالا باید با استفاده از هر سلاحی برای هدشات تمرین کنید . پس به زمین تمرین بروید و سلاح های مناسب را بردارید و مهارت های هدشات را تمرین کنید .

بهبود هدف در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

آموزش حرفه ای

هر بازی کنی باید در زمین تمرین بازی کند این بهترین مکان برای تمرین است . همچنین این پتانسیل را دارد که شما را در مدت 2 روز در فری فایر حرفه ای کند . حالت آموزش به دلیل ویژگی های مختلف و تمرین موارد در آن محبوبیت بیش تری پیدا کرده است . حتی اگر بازی کنان بگویند که حالت بازی مورد علاقه ی آنان حالت آموزشی است . زمین تمرین ، تمرین به حد و حصری را برای هر حرکت و برای زمان تمرین شما بهینه می کند . این حالت را هر روز به روز رسانی کنید .

مهارت مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در فری فایر در عرض 2 روز در اختیار شما قرار می گیرد . تقریبا تمام نکات و ترفندها را می توان در این حالت تمرین کرد . برای بهبود هدف شما به آموزش بیش تری نیاز دارید . پس بهترین مکان برای بهبود هدف و مهارت ، زمین تمرین است . قبل از رفتن به مسابقه ی رده بندی شده و کلاسیک باید دقایقی در زمین تمرین ، تمرینات کافی را انجام دهید .

اگر این نکات و ترفندها را دنبال کنید هیچ کس نمی تواند مانعی برای تبدیل شدن شما به یک حرفه ای در فری فایر باشد .بنابراین اگر در هدف گیری عالی هستید ، در حال حاضر در فری فایر یک حرفه ای هستید .

استفاده از جلد گالینگور

گیج نشوید گالینگور به معنای دیوارها ، درختان و صخره هایی است که با هیچ سلاحی نمی توان آن ها را از بین برد . در حالی که با دشمنان خود می جنگید ، پوشش این اشیاء را بگیرید تا از گلوله های دشمن جان سالم به در ببرید . همچنین می توانید از دیوار گلو استفاده کنید اما سلامت محدودی دارد . اما هر بار ممکن است به شما Gloo wall کمک چندانی نکند . باید یاد بگیرید از جلد های گالینگور در میدان جنگ بهره مند شوید .

نکته ی مخفی برای آخرین دایره

بسیاری از بازی کنان در آخرین دایره ی مسابقات آتش آزاد می میرند . زیرا اولا از سلاح های گلو برای ساختن پوشش استفاده نمی کنند . ثانیا به مرکز آخرین دایره می روند . اما اگر می خواهید مانند یک بازیکن حرفه ای بازی فری فایر را انجام دهید ، نباید چنین اشتباهاتی را مرتکب شوید . مرکز دایره خطرناک است زیرا هر بازیکن روی آن نقطه تمرکز می کند . پس شما تا جایی که می توانید باید در کنار دایره بازی کنید .

حساسیت تنظیم کلیدی در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

تنظیمات حساسیت

می دانید که بدون بهترین تنظیمات حساسیت ، دستگاه یا اینترنت پیشرفته ی شما در حین بازی بی فایده می شود . اگر بهترین تنظیمات را داشته باشید می توانید مانند یک پادشاه بر دشمنان خود مسلط شوید . بنابراین حساسیت خود را در بهترین سطح شخصی سازی کنید برای حرکت سریع و سریع تر . ممکن است تنظیم حساسیت بسته به دستگاه های که برای پخش استفاده می کنید متفاوت باشد . پس ژنرال خود را تا جایی که می توانید بالا نگه دارید .

اگر دستگاه شما بسیار حساس است آن را حدود 50 – 60 نگه دارید . اما هنگامی که از دستگاه ارزان قیمت استفاده می کنید ، آن را روی 100 نگه دارید . شما در این روش یک پیشرفت فوری را مشاهده خواهید کرد .

تلف نکردن زمان برای جست و جوی غارت کامل

اگرچه راه اندازی بار گیری کامل سناریو ایده آل است اما در اکثر موارد قابل دست یابی نیست . آن چه را که می توانید در بازی زود تر به دست آورید و هرگز به ابزار هایی مانند Grenade و Flash bang نه نگویید . روند غارت باید سریع باشد و مراقب باشید که هنگام غارت غافل گیر نشوید . به دست آوردن غارت کامل یک اقدام آنی نیست بلکه یک فرآیند ساخت و ساز است .

آموزش حرفه ای شدن در فری فایر با استفاده از حالت تمرین

تمرین کاراکترها

هیچ موفقیتی در هیچ بازی چند نفره بدون تمرین منظم در مسیر درست به دست نمی آید . یک حالت آموزشی در بازی وجود دارد و مهم است که از آن حالت به درستی استفاده کنید . امتحان کردن هر تفنگ در حالت تمرین به بازی کنان ایده ای در مورد الگو های پس زدن و پرتاب گلوله ی هر سلاح را می دهد . همچنین این یک راه عالی برای بهبود دقت و یادگیری کامل مکان های مختلف نقشه است .

انتخاب شخصیت

در بازی فری فایر کاراکتر های زیادی وجود دارند اما مهم ترین چیز برای حرفه ای شدن این است که کاراکتر درست و مناسب خود را انتخاب کنید . در میان چندین شخصیت که هم مرد و هم زن در بین آن ها وجود دارد در بازی مهم نیست که چه جنسیتی را انتخاب می کنید . تنها چیزی که در انتخاب یک شخصیت مهم است توانایی اوست که به عنوان مهارت شخصیت شناخته می شود .

مهارت کاراکتر توانایی شما را برای انجام برخی اقدامات بیش تر بهینه می کند و به شما یک قدرت ویژه ی اضافی در بازی می دهد . معروف ترین شخصیت در فری فایر دی جی الوک به خاطر مهارتش است و همه او را در بازی می خواهند . اما بعدها احتمالا شخصیت های بیش تری به بازی اضافه می شوند که می توان آن ها را با الوک مقایسه کرد . مانند کاپیتان بویه که با نام شخصیت K نیز شناخته می شود .

بهترین ترکیب مهارت شخصیت ها

ترکیب شخصیت ها

هر کاراکتر می تواند 3 مهارت بیش تر از بقیه ی شخصیت ها داشته باشد . این بدان معناست که شما می توانید در مجموع 4 مهارت کاراکتر ها را در هر زمان داشته باشید . 1 کاراکتر مربوط به شخصیتی است که انتخاب کرده اید و 3 اسلات مهارت کاراکتر ، برای 3 مهارت دیگر خواهد بود . اغلب بازی کنان برای انتخاب بهترین مهارت شخصیت برای این 3 اسلات سردرگم می شوند .

اما اگر بتوانید بهترین را انتخاب کنید ، گیم پلی شما به طور قابل توجهی تغییر می کند . شما همیشه باید حداقل یک مهارت فعال را در بین 4 مهارتی که ممکن است از هر یک از شخصیت ها باشد را بگنجانید . برای اطلاع بیشتر از در هم تلفیق کردن مهارت ها ی کاراکتر ها با هم به سایت منبع مراجعه کنید .

انتخاب تفنگ در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

زمانی که دشمن از ما جلوتر است ، از کدام تفنگ استفاده کنیم تا در بازی حرفه ای شویم ؟ یک بازیکن حرفه ای همیشه در یک موقعیت خاص به دنبال بهترین اسلحه است . باید همیشه از تفنگ های کوتاه برد مانند شاتگان ها استفاده کنید مانند مسلسل ( SMG )  ، M 1817 MP 40 ، M 1014 ، M 82 B . از طرف دیگر اگر دشمن در فاصله ی طولانی تری قرار دارد باید همیشه از تفنگ های تهاجمی مانند XMB ، AK47 ، SCAR ، AWM و غیره استفاده کنید .

تعویض تفنگ در آموزش حرفه ای شدن در فری فایر

تعویض تفنگ در بازی حرفه ای

وقتی با دشمن می جنگید اگر خوب تمرین کنید حرکت دست هایتان سریع تر می شود . اما در همان لحظه اگر مهمات اسلحه ی شما تمام شود یا زمانی که در حین مبارزه بارگیری مجدد شود ، ممکن است برد شما را به شکست تبدیل کند . در آن زمان باید اسلحه را بلافاصله پس از بارگیری مجدد یا اتمام مهمات تغییر دهید . نه تنها این بلکه هنگامی که ناگهان دشمنی را در جلوی خود می بینید انگشت شما ممکن است هر تفنگی را به طور تصادفی انتخاب کند که ممکن است در آن زان انتخاب خوبی نباشد .

بنابراین زمانی که به دکمه ی تعویض تفنگ عادت دارید انجام این کار برای شما آسان تر خواهد بود . باید از دکمه ی سوییچ اسلحه سریع استفاده کنید که می تواند این دکمه از تنظیمات شما فعال شود .

پرش و تیر اندازی

سیستم Jump and shoot is سیستمی بسیار محبوب در بین بازی کنان است . در این سیستم هر زمان که دشمنی را در جلوی خود دیدید ، ابتدا باید خود را به سمت چپ و راست از دشمن حرکت دهید و بپرید . دوباره در هوا باید جهت خود را به سمت دشمن تغییر دهید و دکمه ی آتش را بزنید . این کار سرعت حرکت شما را بهبود می بخشد و همچنین دشمن را به دلیل تغییر جهت گیج می کند . همچنین می توانید به راحتی در یک برد کوتاه نیز جهت خود را تغییر دهید و در عوض یک ثانیه به دشمن شلیک کنید .

استراتژی منطقه و پیش بینی ها

شناخت منطقه و نقشه

اگر واقعا می خواهید BOOYAH را انجام دهید هر بار باید بدانید که در منطقه استراتژی و پیش بینی می تواند آن را ممکن کند . هر وقت به بویا نزدیک شدید ( در بیش تر مواقع منطقه به نفع شما نیست ) زون یکی از بزرگ ترین دلایلی است که شما را در لحظه ی آخر از بویا باز می دارد . شما در حین کوچک شدن منطقه به سمت منطقه ی امن خود می دوید تا خود را نجات دهید . اما بازیکنی که در منطقه ی امن است شما را به راحتی هدف قرار می دهد و شما را به سادگی می کشد .

بنابراین شما باید همیشه در داخل منطقه ی امن خود باشید یا سعی کنید قبل از کوچک شدن آن واردش شوید . همچنین باید از ابزار Zone pre – defining در داخل بازی استفاده کنید . بعد از این ، برنامه و مسیر منطقه ی امن بعدی را مشخص کنید . همچنین مکانی را که قصد رفتن به آن را دارید روی نقشه علامت بزنید . این به شما کمک می کند تا سریع به آن جا برسید .

آموزش حرفه ای شدن در فری فایر با ماندن در پوشش

شما باید همیشه سعی کنید هر زمان که با دشمن تعامل دارید ، در پوشش باشید . این پوشش ممکن است دائمی یا موقت باشد . به طور کلی می گوییم روکش های موقت به دیوار گلو و پوشش دائمی می تواند هر چیزی باشند به جز دیوار گلو ، سنگ های بزرگ خانه ها و غیره .

آموزش حرفه ای شدن در فری فایر با راه اندازی RJSG

همیشه راه اندازی RJSG که مخفف Run – Jump – shoot – Gloo Wall است را به یاد داشته باشید . اگر در این سیستم کامل هستید وقت آن است که به نسخه ی پیشرفته ی آن بروید . And shoot به شما کمک می کند تا سرعت حرکت خود را به حداکثر برسانید . حتی اگر هر بازیکن مشهور یا یوتیوبی را جست و جو کنید این فرآیند را پیدا خواهید کرد اما کسی در مورد آن چیز زیادی نمی گوید .

 

تعمیر زره

زمان تعمیر زره

اکثر بازی کنان زره ( جلیقه و کلاه ایمنی ) را در بازی نادیده می گیرند . اما آن ها نقش بزرگی در بازی فری فایر دارند و یک بازیکن خوب همیشه تشویق می شود تا در مورد آن ها بیش تر بداند . اگر زره های سطح 3 را مجهز کرده باشید ، مطمئنا تا حداکثر میزان آسیب از خود محافظت خواهید کرد . دشمن نمی تواند به شما عکس هایی از آسیب های بالاتر و همچنین به بدن شما شات بدهد . اما نکته ی تعمیر زره این است که حتی اگر اهمیت زره را درک کرده باشید ، هر چند وقت یک بار که آسیب می بیند آن را باز هم تعمیر نمی کنید .

شما باید هنگام گرفتن لوت ، گیت تعمیر را بردارید و از آن برای تعمیر جلیقه و کلاه خود با کلیک بر روی نماد زره روی صفحه استفاده کنید . هر زمان که نماد روی صفحه روشن شد به این معنی است که زره شما باید تعمیر شود . پس روی آن کلیک کرده و بلافاصله آن را تعمیر کنید . این کار می تواند بویای شما را نجات دهد .

خلاصه ی مطالب و نکات و ترفندها

  • برای سرعت حرکت سریع تا جایی که می توانید حساسیت را بالا نگه دارید .
  • از دیوار گلو در حالت نشسته استفاده کنید و اگر در حال دویدن هستید ابتدا بپرید و سپس دیوار گلو را آتش بزنید .
  • تفنگ مناسب را در زمان مناسب انتخاب کنید .
  • از دکمه ی سریع Gun switch استفاده کنید .
  • سیستم RJSG را که مخفف Run – Jump – shoot Gloo wall است را دنبال کنید .
  • استراتژی های منطقه ای بسازید .
  • سعی کنید همیشه در هنگام تعامل با دشمن در پوشش باشید . هر چند وقت یک بار زره را تعمیر کنید .
  • کسری از زمان خود را به حالت آموزش اختصاص دهید .

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
×

پشتیبانی سایت کافه گیم در واتس اپ

× پشتیبانی