ترفند های فری فایر

6 ترفند بتل رویال فری فایر که پیروزی شما را قطعی می کند

بازی free fire یک عنوان بازی BR سریع است . برای برخی از بازی کنان دست یابی به بویا حتی بازی کنانی که به خوبی با بازی آشنا هستند ، بسیار سخت است . چیز های زیادی وجود دارد که بازی کنان باید در حین انجام یک مسابقه در نظر بگیرند تا در درگیری ها و در نهایت در مسابقه پیروز شوند . ما در این مقاله ترفند های برنده شدن فری فایر را به شما توضیح می دهیم تا بتوانید از این نکات در مسابقات رده بندی شده نیز استفاده کنید . قبل از شروع خرید جم فری فایر را فراموش نکنید .

تکنیک های زیادی برای برنده شدن در بازی فری فایر لازم است . اولین چیز این است که با نمادها و نشانه ها خود را به یکی از بهترین نام ها برای آتش آزاد تبدیل کنید . آتش آزاد یک بازی مبارزه ای است که شامل امتیاز و استراتژی های برنده است . هر بازی باید ترفند های برد و باخت منحصر به خود را دارا باشد . وقتی نوبت به خواستن افراد در سراسر جهان می شود ، بازی کنان به سختی و تکاپو می افتند . در نهایت به سطح بالاتری می رسند .

حالت رتبه بندی برای بازی کنان جهت صعود دوباره به سطوح بالاتر ضروری است . زنده ماندن در مناطق پایانی با پیشرفت بازی بسیار دشوار می شود زیرا دایره همچنان در حال کاهش است . فقط بهترین ها می توانند تا انتها زنده بمانند . حالا با هم این ترفندها را مرور می کنیم .

اولین نفری باشید که از هواپیما می پرد

اولین نفر پریده شده به جزیره باشید

در فری فایر اولین نفری باشید که از هواپیما به داخل جزیره بپرید . اگر ابتدا خود را از هواپیما بیرون بیندازید ، به شما این مزیت را می دهد که ابتدا روی نقشه فرود آمده و سپس بهترین سلاح ها و بیشتر منابع را به دست آورید . برای اینکه ابتدا از هواپیما خارج شوید باید منتظر باشید که عقربه ی ساعت دقیقه ی 3 : 35 را نشان دهد .

در حال حاضر وقتی ساعت به این زمان رسید ، شما می توانید با یک مزیت از هواپیما بیرون بپرید . به یاد داشته باشید چتر نجات فقط قبل از فرود باز می شود پس وقت خود را بعد از فرود برای باز کردن آن تلف نکنید .

 زنده ماندن

زنده ماندن چیز مهمی است که برای برنده شدن در بازی ابتدا به آن نیاز دارید . نزدیک مکان های ماشین فروش در فری فایر باشید . اگر بازیکنی را از دست داده یا حذف کرده اید ، می توانید به راحتی با استفاده از توکن ها او را احیا کنید . توجه داشته باشید که دشمنان زیادی در نزدیک ماشین های فروش خودکار وجود دارند و شما باید با آن ها مبارزه کنید یا در حالت کم کاری قرار بگیرید . مطمئن شوید که همه ی هم تیمی هایتان به اندازه ی کافی به هم نزدیک هستند تا بتوانید با هم تیمی هایتان با حریفان بجنگید .

تشخیص نقاط فرود امن

نقاط فرود امن یکی از جنبه های اصلی در حین بازی است . فرود آمدن در مکان نامناسب شما را به محض پایین آمدن به لابی می فرستد . همه ی مکان های روی نقشه را بشناسید یا از آن ها آگاه باشید و یک نقطه ی فرود را انتخاب کنید که در آن بتوانید به هر مانعی که در جلوی شما قرار دارد ، چیره شوید . همچنین بررسی کنید که بازی کنانی که در کابین  هستند به کجا میروند که به حرکت بعدی شما کمک فراوانی می کند . مطمئن شوید که هم تیمی هایتان هنگام فرود به شما نزدیک بوده اند .

چسبیدن به لبه ی منطقه ی امن

اکثر بازی کنان به سمت مرکز نقشه فشار می آورند تا تعداد کشته های بیش تری به دست آورند . همچنین از منطقه ی امن در حال سقوط در امان بمانند . اما اگر زمان بندی مناسبی داشته باشید می توانید انتخاب کنید که به انتهای منطقه ی امن بچسبید . جایی که موقعیت های جنگی زیادی پیدا نخواهید کرد .

تمرکز بر روی نقشه

تمرکز بر روی نقشه

نقشه یک جنبه ی بسیار مهم در این جا و در این بازی به شمار می رود . بازی کنان باید مرتب نقشه را تماشا کنند . آگاهی از نقشه می تواند شما را در موقعیت دقیق دشمن آگاه کند و به همین ترتیب می توانید حرکات خود را برنامه ریزی کنید . همچنین نقشه می تواند مکان های امن در میدان جنگ را به شما اطلاع دهد تا در مواقع ضروری و هنگام احساس خطر در آن منطقه ها بمانید . هر به روز رسانی در بازی را با مشاهده ی نقشه و بازی هوشمندانه بشناسید .

غارت یکی از ترفند های برنده شدن فری فایر

غارت را تقویت کنید و سریع تر از بقیه ی غارت گران دیگر در آتش آزاد باشید . در ابتدا باید گفت که غارت نیز به نقطه ای که در آن رها شدید ، بستگی دارد . هم تیمی های شما باید با پخش شدن در نقطه ی فرود بلافاصله شروع به غارت کنند . علاوه بر این آن ها نباید خیلی دورتر از شما باشند . سلاح های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و سایر موارد ضروری مانند نارنجک های دیواری ، نارنجک ، دود ، مهمات ، شفا و حفاظت را همراه خود داشته باشید . بازی کنان باید به شرایط خود آگاه باشند .

این غارت آیتم ها و سلاح های گسترده ای را در اختیار بازی کنان قرار می دهد تا در بازی از آن ها استفاده کنند . اما برخی از مزایای مهم مانند کالیبر و پزشکی بالا رفته است . این عمل می تواند برای به دست آوردن و استفاده ی بازی کنان برای کشتن حریفان بیش تر و بردن در یک بازی رتبه بندی شده کمک کند . بعد از این که غارت یک مکان تمام شد سریع تیم خود را جمع کنید و با چرخش به مکان های دیگر بروید .

استفاده از دیوار های گلو از ترفند های برنده شدن فری فایر

دیوار های گلو یکی از اضافات منحصر به فرد در FREE FIRE است . این وسیله به عنوان بالقوه و همچنین یک پوشش محافظ در برابر بازی کنان حریف عمل می کند . بازی کنان می توانند از آن ها برای گیم پلی تهاجمی و تدافعی استفاده کنند . این ها در منطقه ی آخر بسیار مفید هستند . از دیوار های گلو استفاده کنید و نهایت لذت و استفاده را ببرید .

همچنین باید روش استفاده از Gloo wall را به طور موثر مانند یک بازیکن حرفه ای بدانید . ما در پست قبلی خود درباره ی این موضوع توضیح داده ایم . شما بازی کنان می توانید برای اطلاع بیش تر به سایت رفته و اطلاعات کافی در مورد دیواره ی گلو را در مقاله ی آموزش حرفه ای شدن در فری فایر به دست آورید .

استفاده از شخصیت ها و حیوانات خانگی

استفاده از شخصیت ها

شخصیتی را انتخاب کنید که توانایی شفا بخشی و داروهای زیادی را به همراه داشته باشد . همچنین مطمئن شوید که هم تیمی هایتان این کار را انجام می دهند . در حالی که سعی می کنید از مبارزه کردن در امان باشید ممکن است مجبور شوید در طول بازی چند کاراکتر را به بازی بگیرید . در طول چندین دعوا و درگیری سلامتی شما کاهش می یابد و می توانید آن را با استفاده از قابلیت های درمانی خود یا با کمک داروها بازیابی کنید .

همچنین کاراکتر ها و حیوانات خانگی چیزهای خوبی هستند که می توانند گیم پلی کلی شما را تقویت کنند . هر دو دارای برخی از توانایی ها و ویژگی ها و مهارت های منحصر به فردی هستند که می توانند به عنوان یک دست عالی در میدان جنگ مورد استفاده قرار بگیرند . شما همچنین می توانید ترکیب شخصیت ها را بسازید تا توانایی های مختلفی را زیر دست و در اختیار خود داشته باشید .

حالت نینجا از ترفند های برنده شدن فری فایر

این حالت در فری فایر بر این اساس است که گام های ما توسط بازی کنان دیگر شنیده نشود . این حرکت شامل خم شدن و سپس فرار کردن است . بنابراین می توانید به اتاق های دشمنان خود نفوذ کرده و آن ها را به سرعت بکشید . مزیت این کار این است که کسی از داخل خانه ها نمی تواند به صدای پای شما گوش داده و از نزدیک شدن شما به آن خانه جلوگیری کند .

نامرئی بودن

این کار اساسا از یک باگ در بازی تشکیل شده است و به شما این امکان را می دهد که تا هنگامی که زمان بگذرد در یک پمپ بنزین پنهان شوید . کاری که شما باید انجام دهید این است که بدون توقف شروع به دویدن کنید . پس از چند ثانیه اتصال اینترنت را غیر فعال کنید اما بدون توقف در حالت اجرا . وقتی چند متری را پشت سر گذاشتید ، دوباره اتصال اینترنت را فعال کنید . با این کار به طور خودکار در پمپ بنزین ظاهر خواهید شد . جایی که هیچ کس قادر به دیدن شما نیست و کسی نمی تواند شما را ببیند .

این ترفند خیلی جالب است و شما می توانید آن را امتحان کرده و ببینید که چه استراتژی های دیگری را برای پیشرفت در فری فایر باید در پیش بگیرید . برای اطلاع از دیگر استراتژی ها به سایت مراجعه فرمایید .

هدشات

گرفتن هدشات

یکی دیگر از ترفند های فری فایر برای برنده شدن هدشات است . در بیش تر موارد شما قادر خواهید بود هدشات های مستقیم بیش تری را از دشمنان خود دریافت کنید . برای انجام این کار باید بدون وقفه شروع به عکاسی کنید اما باید مدام دید خود را به سمت بالا حرکت دهید . این کار این احتمال را افزایش می دهد که دشمنان خود را با شلیک کردن سر به عمر آن ها پایان دهید .

شفا در وسایل نقلیه

اکثر بازی کنان از این ترفند اساسی که شامل شفا دادن خود در وسایل نقلیه توزیع شده است در بازی FREE FIRE است بی اطلاع هستند . انجام این کار بسیار ساده و آسان است . زیرا تنها کاری که باید انجام دهید رفتن و سوار شدن به وسیله ی نقلیه است . هنگامی که سوار آن شدید باید دکمه ی بهبود را فشار دهید و موجودی را باز کنید . ( به همین سادگی )

ترفند چادر زدن

چادر زدن

در حالی که کمپینگ یک سبک بازی نیست که توسط بسیاری از موارد مورد استقبال قرار بگیرد اما به شما کمک می کند تا از درگیری های مسلحانه دوری کنید و مشخصات خود را پایین نگه دارید . در مکان های امنی که از دیدگان دشمنان پنهان هست کمپ بزنید تا بیش تر بازی کنان در بازی دوام بیاورند . شما همچنین باید سعی کنید که یک تفنگ تک تیر انداز به دست آورید که می توانید از آن برای کشتن در حالی که از دید بقیه پنهان هستید ، استفاده کنید .

حفظ موقعیت چرخشی

همان طور که کمپینگ به شما کمک می کند تا از بیش تر درگیری های با اسلحه ایمن بمانید این استراتژی خوبی است که به چرخش موقعیت های خود ادامه دهید تا بتوانید با خیال راحت به سمت دایره ی جدید حرکت کنید . همچنین از بازی کنانی که به طور خاص سایت های کمپینگ را جست و جو می کنند در امان بمانید .

به دست آوردن تخته ی موج سواری

به دست آوردن تخته ی موج سواری

سعی کنید تخته ی موج سواری به دست آورید . حرکت سریع به شما کمک می کند تا از سایر بازی کنانی که منطقه را برای گرفتن قتل می گذرانند در امان بمانید و جلو بیفتید . گرفتن تخته ی موج سواری به شما کمک می کند تا زمانی که منطقه ی امن فرو می ریزد به راحتی نقشه را پیمایش کنید و هیچ چیز از دید شما پنهان نماند .

در آخر 

اکنون می توانید با ترفند هایی که در بالا ذکر شده است از مزایای بازی بهره مند شوید و شانس بیش تری برای رسیدن به آخرین لحظه ی نبرد و شکست دادن تمام حریفان خود داشته باشید . اما همیشه به یاد داشته باشید که تمرین باعث برنده شدن می شود . بنابراین نه تنها دانستن تمام ترفندها و تکنیک های فری فایر بلکه برای عملی کردن این کار باید تمرینات کافی را در بازی انجام دهید تا تجربه ی کافی را به دست آورید . با این کار می توانید تمام دوستان خود را در FREE FIRE غافلگیر و شگفت زده کنید و برنده ی بازی شما باشید .

با تمام استراتژی های هوشمند می توانید به راحتی وارد صنعت بازی شوید و در هر لحظه که بازی می کنید بدرخشید . تمام این ترفند ها باید توسط بازیکن اجرا شود تا در بازی برد خود را قطعی کند .

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
×

پشتیبانی سایت کافه گیم در واتس اپ

× پشتیبانی