گرفتن باندل در فری فایر

پرطرفدار ترین باندل های فری فایر را رایگان بگیرید

لباس های باندل یکی از جذاب ترین جنبه های بازی هستند و اکثر بازی کنان Free fire مشتاق به دست آوردن باندل ها هستند . باندل ها به طور مرتب به بازی اضافه می شوند و بازی کنان می توانند آن ها را از طریق Luck Royale ، رویداد های وب و Elite Pass فروشگاه درون بازی و راه های دیگر به دست آورند . با این حال چند باندلی که در فصل های اولیه ی بازی منتشر شد ، تنها برای گروه محدودی از بازی کنان کهنه کار در دسترس هست و با توجه به این که برخی از باندل ها به بازی برنگشته اند ، اکنون جزو کمیاب ترین و محبوب ترین باندل ها هستند . ما قصد داریم در این مقاله آموزش گرفتن باندل در فری فایر با روش های مختلف را به شما یاد بدهیم پس با ما همراه باشید .

مجموعه ای از بسته های موجود در فری فایر و نوع MAX آن به کاربران اجازه می دهد که تا ظاهر خود را در بازی شخصی سازی کنند . آن ها همچنین می توانند قفل یک شخصیت مناسب و دلخواه خود را باز کنند و آیتم های سفارشی مانند پوسته ی سلاح ، جعبه های غارت ، طرح های وسایل نقلیه و حتی احساسات را بخرند تا ظاهر شیک خود را در میدان جنگ به رخ بکشند . برای خرید هر کدام از این وسایل شما می توانید ابتدا الماس خود را از صفحه خرید جم فری فایر تهیه کرده و سپس هر کدام از این لوازم را بخرید .

باندل در فری فایر چیست ؟

باندل فری فایر

 

یکی از محبوب ترین آیتم های درون بازی در Free fire باندل ها هستند . باندل ها ترکیبی از لباس ها از جمله : لوازم جانبی مانند ماسک ، مو ، کلاه ، عینک و یک جفت کفش هستند . آن ها با لباس ها و لوازم ساده متفاوت هستند و فانتزی به نظر می رسند . به همین دلیل است که بسیاری از بازی کنان می خواهند آن ها را به دست آورند .

به طور مشابه ، لباس ها در خدمت ارائه ی ظاهری شایسته به بازی کنان هستند . آن ها می توانند از لباس های تصادفی یعنی تاپ ، پایین تنه ، کفش و غیره برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد استفاده کنند . با این حال بسته های لباس به گیمرها این امکان را می دهد که از یک ست لباس کامل استفاده کنند و حتی برخی از جلوه های ویژه ی چشم گیری را به رخ بکشند .

می توانید این بسته های لباس را از طریق الماس ( جم ) در فری فایر خریداری نمایید . همچنین بازی کنان می توانند لباس ها را در بخش های Lucky Royale بیابند که ممکن است کمی گران تر باشد . اما برخی از بازی کنان نیز دوست ندارند پول زیادی را خرج کنند و به دنبال راه های رایگان برای دریافت بسته های نرم افزاری در فری فایر هستند . ما در این مقاله روش های به دست آوردن رایگان و پولی بسته های باندل را به شما معرفی می کنیم .

استفاده از گلد رویال و الماس رویال در باندل فری فایر

در گلد رویال بازی کنان می توانند آیتم های رایگان را از طریق چرخش دریافت کنند . بازی کنان باید برای یک چرخش 300 سکه ی طلا خرج کنند . آیتم های زیادی در گلد رویال موجود است از جمله یک بسته ی نرم افزاری FREE FIRE . اگر شما یک برنده ی خوش شانس در یک چرخش باشید احتمالا یک بسته ی رایگان برنده خواهید شد .

الماس رویال نیز همان طلای رویال است . اما بازی کنان به جای خرج کردن سکه های طلا باید الماس را برای خرید اسپین خرج کنند . با این حال اقلام و بسته ها از طلای رویال ارزشمند تر هستند . بازی کنان باید از 9 الماس استفاده کنند تا یک چرخش در الماس رویال داشته باشند .

مبادله ی توکن رتبه بندی با بسته های باندل

باندل در فایر

 

همچنین می توانید باندل ها را با توکن های رتبه بندی مبادله کنید . توکن FF یکی دیگر از بهترین راه ها برای دریافت قطعات باندل در فری فایر است . بازی کنان می توانند با انجام مسابقات رتبه بندی شده در بتل رویال و کلش اسکواد نشانه های رتبه را جمع آوری کنند . هر چه توکن رتبه ی بیش تری را به دست آورید ، بسته ی برتری بیش تری را دریافت می کنید و می توانید این توکن ها را با آیتم های بسته مبادله کنید .

شما حداقل به 50 توکن برای دریافت یک مورد بسته ی باندل احتیاج دارید . یک بازیکن مبتدی همچنین اگر بداند چگونه توکن های رتبه ی بیش تری در فری فایر به دست آورد ، می تواند توکن های رتبه ی زیادی را دریافت کند .

استفاده از مکعب جادویی در گرفتن باندل فری فایر

همچنین بازی کنان می توانند بسته ها را با مکعب های جادویی مبادله کنند . اما ابتدا برای به دست آوردن مکعب جادویی به 100 تکه مکعب نیاز دارید . با درست کردن مکعب جادویی می توانید آن را با بسته های باندل مورد علاقه ی خود مبادله کنید . راه های زیادی برای دریافت تکه های مکعب جادویی رایگان در Free fire وجود دارد . سعی کنید تکه های مکعب جادویی را با استفاده از روش ها به دست آورید تا آن ها را با بسته های باندل تعویض کنید .

رویداد فری فایر

آموزش گرفتن باندل

رویداد های فری فایر ساده ترین روش برای دریافت بسته ی نرم افزاری باندل هستند . یک بازیکن باید چند مرحله ی ساده را دنبال کند تا آن بسته های کمیاب را به دست آورد . همچنین رویداد های چرخشی در free fire وجود دارند که در آن بازی کنان باندل کمیاب را تنها در چند چرخش دریافت می کنند .

غیرت ققنوس

Feded Wheel بسته ی نرم افزاری کنونی در FF و Free fire MAX از ژوئن 2022 در دسترس بازی کنان است ، مانند هر مجموعه ی دیگری از Lucky Royale . گرفتن بسته ی غیرت ققنوس برای کاربران کمی سخت است . زیرا ممکن است هزاران الماس قیمت داشته باشد . با این حال این نادر بودن نیست بلکه مهم ظاهری شیک است که جایزه ی چرخ محور را برجسته می کند .

Phoenix Zeal دارای طرح کت سفید بر روی لباس های مشکی رنگ است . علاوه بر این بازی کنان می توانند طرح های آتش مانند را در سرتاسر لباس ها ببینید که دارای مقداری VFC هستند . این بسته ی باندل دارای لباس های زیر است .

  • Phoenix Zeal ( سر )
  • Phoenix Zeal ( بالا )
  • Phoenix Zeal ( پایین )
  • Phoenix Zeal ( کفش )

طلوع طلایی در آموزش گرفتن باندل در فری فایر

Golden Sunrise در بخش باندل فروشگاه موجود است که گیمر ها می توانند با 899 الماس قفل آن را باز کنند . بسته بندی طلایی _ مشکی با تم مصری یکی از زیباترین گزینه های موجود در گارنا فری فایر است . طراحی پیچیده و بسیار چشم گیری دارد . اما نمس ( پارچه ی سر که توسط فراعنه پوشیده می شده است ) آن را به برجسته ترین بسته ی نرم افزاری تبدیل کرده است . بنابراین اگر افراد توانایی پرداخت مقدار معینی الماس را دارند باید به سراغ آن بروند . این بسته ی باندل دارای این لباس ها است .

  • طلوع طلایی ( سر )
  • طلوع طلایی ( رنگ چهره )
  • طلوع طلایی ( بالا )
  • طلوع طلایی ( پایین )
  • طلوع طلایی ( کفش )

معراج آروس

مانند ورودی قبلی در این لیست Arous Ascension یکی دیگر از ست لباس هایی است که طراحی طلایی _ مشکی دارد . دارای برچسب قیمت 899 الماس است و کاربران می توانند از طریق بخش باندل فروشگاه قفل آن را باز کنند . Arous Ascension مدت هاست که در فروشگاه موجود است و به دلیل در پوش جمجمه ی شیک و سایه های آن همچنان مورد تقاضا است . علاوه بر این طراحی اژدهای طلایی یکی دیگر از چیز هایی چشم گیر در مورد این ست لباس مد روز است . بسته ی باندل دارای لباس های زیر است .

  • معراج آروس ( سر )
  • معراج آروس ( ماسک )
  • معراج آروس ( بالا )
  • معراج آروس ( پایین )
  • معراج آروس ( کفش )

استفاده از بیو فورج

باندل بیو فورج

بسته های مکعب جادویی به دلیل کمیاب بودن و ظاهر شایسته شان همیشه مورد توجه هستند . باندل Bio Forge با لباس های خاکستری جنگجو و جزئیات پیچیده در همین دسته قرار می گیرد . علاوه بر این لوازم آرایشی زره مانند ، مانند محافظ سینه ، شانه و زانو را به رخ می کشد . بنابراین اگر بازی کنان مکعب جادویی دارند باید فورا باندل Bio Forge را بدون فکر کردن دوباره استفاده کنند . باندل Bio Forge دارای این لباس ها است .

  • Bio Forge ( سر )
  • Bio Forge ( ماسک )
  • Bio Forge ( بالا )
  • Bio Forge ( پایین )
  • Bio Forge ( کفش )

گیمر برتر

باندل Top Gamer به دلیل جذابیت پر جنب و جوشش جزو این دسته از باندل های پر تقاضا است . بسته ی نرم افزاری مکعب جادویی به دلیل طراحی پیشرفته و رنگارنگش بر خلاف ست لباس قبلی Bio Forge است . علاوه بر این ،VR این ست پوشیدنی گیمر برتر را بسیار مطلوب می کند . بازی کنانی که عاشق طرح هایی با ظاهر شیک در گارنا فری فایر هستند ، می توانند به Top Gamer اعتماد کنند . این بسته شامل لباس های زیر است .

  • گیمر برتر ( سر )
  • گیمر برتر ( بالا )
  • گیمر برتر ( پایین )
  • گیمر برتر ( کفش )

باندل ( جنگجو ) اسم حیوان دست آموز

آموزش گرفتن باندل

این رویداد برای اولین بار تقریبا 2 سال پیش در بازی فری فایر معرفی شده است . علیرغم این واقعیت که این بسته رایگان بوده اما فقط تعداد کمی از بازی کنان منتخب توانستند قفل این بسته را باز کنند . سر اسم حیوان دست آموز هنوز هم توسط برخی از بازی کنان معروف free fire به ویژه Raistar استفاده می شود و آن را به یکی از محبوب ترین و کم یاب ترین باندل های سال 2022 تبدیل کرده است .

استفاده از بسته ی جنایی قرمز

در جامعه ی Free fire همه ی باندل های جنایی طرف داران زیادی دارند . در یکی از دوره های اولیه ی جوجه کشی رویال به نام riminal Royale Top C در مجموع 4 بسته ی جنایی ارائه شد . بسته های جنایی زرد ، آبی ، بنفش و قرمز در این انکوباتور موجود بود . بازی کنان می توانستند با تعویض سنگ ها Evolution Blue printsl قفل آن ها را باز کنند . فقط چند نفر بسته ی جنایی قرمز را خریدند که 7 سنگ قیمت داشت . در سال 2022 Red Criminal یکی از محبوب ترین و کمیاب ترین بسته های باندل آتش رایگان است .اطلاعات بیش تر را می توانید در سایت منبع بررسی کنید .

فصل 1 – ساکورا باندل

از آن جایی که جوایز EP هرگز بازگردانده نمی شوند ، بسته ی اولیه ی Elite Pass و لوازم آرایشی نادر ترین بخش های بازی هستند . بسته ی نرم افزاری Sakura در اولین نسخه ی Elite Pass که فصل 1 EP بود در دسترس بود و احتمال بازگشت آن بسیار کم است . این پاس 600 Elite الماس قیمت داشت و بازی کنان در ابتدا از وجود این باندل بی اطلاع بودند . این باندل فقط در اختیار بازی کنان مسن تر است و از ماسک ساکورا معمولا استفاده می شود .

فصل 2 – آموزش گرفتن باندل هیپ هاپ در فری فایر

هیپ هاپ باندل

باندل هیپ هاپ طرف داران خاص خود را دارد و جزو محبوب ترین باندل ها است . فصل 2 Elite Pass حاوی این ترکیب است . اگر چه هر چرخش 2500 الماس هزینه داشت با این وجود بسته های Elite Pass به رویداد Ultimate Recruit اضافه شدند و کمیاب ترین بسته ها را ارائه دادند . فقط چند بازیکن به این پاداش ابراز علاقه کردند . چند بازیکن کهنه کار ، کلاه و پیراهن هیپ هاپ باندل را می پوشند . این یکی دیگر از نادرترین بسته های باندل در سال 2022 است .

باندل Cobra Lagendery

چیز های خاصی در این باندل پنهان است و مورد انتظارترین باندل در فری فایر بوده است . این رویداد Lagendery را در بخش Luke Royale خواهید دید . برای تکمیل این رویداد یا جمع آوری این بسته به الماس های زیادی نیاز دارید . از Diamond در این رویداد ما 40 الماس با یک قیمت و 180 الماس با پنج قیمت دریافت می کنیم . تخصص این باندل با همه ی باندل ها متفاوت است . برای مثال می توانید رنگ این بسته را تغییر دهید . 4 گزینه برای تغییر رنگ وجود دارد و شما می توانید باندل خود را مطابق با انتخاب خود سفارشی کنید .

به همراه این انتخاب شما یک احساس ورودی نیز دریافت می کنید و به این معناست که اگر دوستی دارید که شما را به بازی دعوت کرده است و شما هر کدام از این باندل ها را بپوشید ورودی شما خواهد بود . با استفاده از این بسته پوست شما شبیه مار کبری و همچنین شبیه دست شماست را مشاهده خواهید کرد . هنگامی که شما این بسته را انتخاب می کنید ، به طور خودکار و بدون دادن الماس اضافه آن را دریافت خواهید کرد . مهم ترین چیز در این رویداد این است که می توانید نام های عجیب و غریب با سرعت چرخش بالا برای خود انتخاب کنید .

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
×

پشتیبانی سایت کافه گیم در واتس اپ

× پشتیبانی